Trainingen

Onze trainingen stellen je in staat om effectiever te communiceren met laagopgeleiden, migranten en vluchtelingen. Zo sluit het zorgaanbod beter aan bij het taalniveau, opleidingsniveau, de gezondheidsvaardigheden en culturele achtergrond van de cliënt, patiënt, kind of ouder. En zo ben je in staat de patiënt of cliënt te stimuleren tot zelfmanagement en regie over eigen gezondheid.

Pharos verzorgt trainingen op maat en in opdracht; voornamelijk in company

De trainingen in onderstaand overzicht zijn voorbeelden van onze mogelijkheden. We denken graag met je mee, hoe een training de professionaliteit kan versterken.

Heb je belangstelling? Of andere trainingswensen? Laat het ons weten

We stellen graag samen een aanbod op maat samen. En geven advies over borging binnen je organisatie.
Neem contact op met het team Coördinatie Trainingen: Marian Moons, Neeria Oostra en Sandra Hundersmarck.

training@pharos.nl T 030 234 98 00

Algemene voorwaarden Onderwijsactiviteiten

Ben je al bekend met het Pharos Leerplatform?

Deze e-learnings kunnen individueel worden gevolgd en kunnen worden ingezet bij ons blended aanbod.
Ga naar het leerplatform

Bekijk hieronder het overzicht met onze actuele trainingen

2 trainingen

Incompany training / 1 dagdeel

Effectief communiceren met mensen met beperkte gezondheidsvaardigheden

Hoe herken je een patiënt of cliënt die laaggeletterd is? En hoe pas je je communicatie aan op zijn of haar niveau? In deze training leer je effectief communiceren en met je vragen, informatie en adviezen beter aan te sluiten op het scholingsniveau en het niveau Nederlands van de patiënt of cliënt. En je bent na afloop bekend en hebt geoefend met de terugvraagmethode.

Geaccrediteerd

Incompany training / 1 dag

Opvoeden – het perspectief van migrantenouders

In deze training leer je gerichter en effectiever te communiceren met migrantenouders en ouders met een vluchtelingenachtergrond. Je bent je bewust van de waarden en normen die in verschillende culturen aan opvoeding worden gegeven en kunt dit toepassen in gesprekken.

Naar boven