Je zocht op 'onderwijs vlucht'

In: Hoe werk ik aan het groepsklimaat? (PO)

De groep als veilige plek

De groep als veilige plek Investeren in een positief en veilig groepsklimaat kost tijd, maar het betaalt zich dubbel en dwars terug.  Door aandacht te besteden aan de groepsdynamiek kan je invloed krijgen ...

In: Vanuit een ondersteunend beleid werken aan welbevinden (PO)

Signaleren en inrichten ondersteuningsstructuur (PO)

Signaleren en inrichten ondersteuningsstructuur Door de behoeften van leerlingen en eventuele risico’s in een vroeg stadium te identificeren en aan te pakken, kunnen verergering van problemen en mogelijke negatieve gevolgen op de lange ...

In: infosheets

Sleutelpersonen Gezondheid

Sleutelpersonen Gezondheid Hoe zorg je dat jouw beleid goed aansluit bij wensen en behoeften van inwoners, patiënten of cliënten? En hoe doe je dat als er taal of cultuurverschillen een rol spelen? Dan ...

In: infosheets

Kansrijke Start & Nieuwkomers

Kansrijke Start & Nieuwkomers Problemen rond zwangerschap, geboorte en seksuele gezondheid kunnen vaker voorkomen bij (aanstaande) ouders met een vluchtelingenachtergrond dan gemiddeld in Nederland. Kijk daarom welke opgaven er binnen je Kansrijke Start-aanpak ...

In: Over Pharos

Missie en visie

Missie en visie Onze missie Het terugdringen van grote gezondheidsverschillen. Ons uitgangspunt Gezondheid en kwaliteit van zorg voor iedereen in Nederland.

In: Hoe werk ik aan het groepsklimaat? (ISK en VO)

De groep als veilige plek (ISK/VO)

De groep als veilige plek Investeren in een positief en veilig groepsklimaat kost tijd, maar het betaalt zich dubbel en dwars terug.  Door aandacht te besteden aan de groepsdynamiek kan je invloed krijgen ...

In: De leerling echt zien, hoe doe ik dat?

Nieuw in Nederland. Wat betekent dat?

Nieuw in Nederland, wat betekent dat? De reis van de nieuwkomers in de klas is vaak nog in volle gang, want samen met hun ouders/verzorgers zijn ze nog bezig hun thuis te vinden. ...

Naar boven